Obejrzyj filmik!
Wirtualny Urząd to interaktywny plan budynków Państwa instytucji, a co 
ważniejsze wewnętrzna książka adresowa, obrazująca rozmieszczenie 
poszczególnych pomieszczeń wraz z ich  numerami, przynależnością do 
pionów, wydziałów, czy referatów, a także danymi osób, które w nich 
pracują. Do każdego   pokoju mogą zostać przypisane dowolne informacje, 
dotyczące np. zakresu załatwianych spraw, danych kontaktowych 
poszczególnych pracowników, lub wzory pism do pobrania. Dzięki 
dedykowanym mechanizmom wyszukiwania, klienci już nigdy nie będą mieli 
problemów ze zlokalizowaniem miejsc, w których mogą załatwić konkretną 
sprawę.
Dziękuję za wykonanie zadania,
OdpowiedzUsuńmam nadzieję, że będziesz kontynuowała swoją przygodę z blogiem,
bo fajnie Ci to idzie, masz talent blogerski :) pozdrawiam